Ar galės D. Ricciardo tapti „Renault“ lyderiu?

Ar galės D. Ricciardo tapti „Renault“ lyderiu?
logo 2018 Gruodžio 09 d. 11:13, Pexels

Britų ekspertas Markas Hughesas spėja, kad Danielis Ricciardo pats nėra tvirtai įsitikinęs, ar jis teisingai pasielgė, kai nusprendė išeiti iš „Red Bull“ ir pasirašyti kontraktą su „Renault“ komanda.

Sezono pradžioje australų pilotui reikėjo būti pasiruošusiam tam, kad jo rezultatai taps kur kas prastesni lyginant su tais, kokius jis rodė paskutiniais metais.

Jo naujoje sutartyje yra ir keletas pliusų: „Renault“ komandoje Ricciardo gaus kur kas daugiau pinigų, nei jis gavo savo ankstesnėje komandoje, be to, jo jau tiesiogiai nelygins su Maxu Verstappenu. Prie visų Danielio privalumų, sėkmingo jaunojo savo komandos draugo fone, antroje sezono dalyje dėl įvairių priežasčių australas atrodė nelabai užtikrintai.

Iš kitos pusės, dabar Ricciardo visi lygins su Nico Hulkenbergu, kurį aplenkti bus taip pat nepaprasta. Carlosas Sainzas yra laikomas labai perspektyviu jaunu profesionalu, tačiau jis ryškiai nusileisdavo vokiečiui tiek kvalifikacijose, tieks ir lenktynėse. Kalbama, kad dar 2017 metų pabaigoje, kai Sainzas tik perėjo į „Renault“ ir nuvažiavo keletą lenktynių, Hulkenbergas, išnagrinėjęs jo telemetrijos duomenis, privačiame pokalbyje pasakė, kad jis vienareikšmiškai bus greitesnis už ekipos draugą, kadangi bolidų, kuriuos kuria Enstoune, savybės netinka Carlosui būdingai vairavimo manierai.

Praėjo metai ir prieš paskutines savo lenktynes Abu Dabyje Sainzas tai pats patvirtino: kai jis bando pilotuoti jam būdinga ir natūralia maniera, mašina elgiasi nestabiliai ir tai neleidžia jam maksimaliai dirbti.

Ispanas puikiai susitvarko su mašinomis, kurios yra linkusios perdėtam pasukamumui, kadangi jis pastoviai treniruojasi prie ralio automobilio vairo privačioje trasoje, kuri priklauso jo tėvui, praeityje buvusiam pasaulio ralio čempionu. Ir vis dėlto, šiemet „Renault“ bolidas elgėsi labai nervingai ir neatleido klaidų, todėl Sainzui taip ir nepavyko prie jo priprasti ir jaustis šioje mašinoje komfortiškai.

Hulkenbergas turi kiek kitokį požiūrį į pilotavimą: pradinėje įvažiavimo į posūkį fazėje jis mažesniu kampu suka vairą ir anksčiau pradeda stabdyti, sąmoningai naudodamas stabdžius, kad būtų efektyviau apkraunami priekiniai ratai. Jį bendras mašinos nestabilumas jaudina kur kas mažiau. Suprantama, kad Carlosas kažkiek adaptavosi prie R.S.18, tačiau jam teko koreguoti savo natūralų vairavimo stilių.

Esmė tame, kad Ricciardo yra labai panašus į Sainzą, o prie „Red Bull“ vairo, kuris pasižymėjo puikiu varančiųjų ratų sukibimu su kelio danga ir apskritai puikiu valdomumu, jam nebuvo kuo skųstis. Bet ką jis pasakys apie R.S.19, kurią pagamins iki kito sezono pradžios Enstoune? Jei naujoji mašina paveldės senosios trūkumus, tai gali Danieliui sukelti rimtų rūpesčių.

Bet Danielis yra laikomas tikru profesionalu ir galės susitvarkyti su šiais sunkumais, tačiau nėra jokio pagrindo teigti, kad jam iš karto pavyks aplenkti Hulkenbergą ir pretenduoti į ekipos lyderio vaidmenį.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553